17 nov 2012

Review: Bourjois Lipsticks ‘Rouge Edition

Lippenstift is perfect voor een avondje uit of voor de komende feestdagen. Het maakt je meteen een stuk chiquer, meer volwassen en past perfect bij dat supermooie topje. Bookmet met daarin maar liefst 18 lipsticks!
bourjois lipstick
Pure en schitterende kleuren die vooral veel naar het rood neigen, daarmee is deze lijn gevuld. Laat jouw lippen stralen bij jouw perfecte smokey eye. Er zijn drie categorieën, namelijk: Preppy for style addicts, Night Out shades for divine glamour en Color Block for bright, eye-cathing colours.
bourjois lipstick
bourjois lipstick
bourjois lipstick
Kijk maar mee!
bourjois lipstick bourjois lipstick
nummer 2: Beige Trench
Deze lipstick heeft een parelachtige glans met een vleugje roze.
“De lipstick maakt niet droog, het is gelukkig een verzorgend product. Deze bleef lekker zitten. Sommige kleuren vind ik erg intens, maar over deze ben ik erg tevreden. Ook is deze lippenstift geurloos. Dat is fijn, want sommige ruiken altijd een beetje vies en dat is niet fijn aanbrengen.”
bourjois lipstick bourjois lipstick
nummer 15: Rouge Podium
Een knalrode lippenstift met een subtiele glans.
“Wat ik fijn vind aan deze lippenstift is dat hij erg makkelijk aan te brengen is. Ik heb zelf eigenlijk nooit lippenstift op, dus ik ‘knoei’ nog wel eens naast mijn lippen. Deze is door de vorm, zelfs voor mij ;), makkelijk aan te brengen. De kleur is erg dekkend en plakt gelukkig niet aan mijn tanden! Ik denk dat ik dit item zeker ga aanschaffen.”
bourjois lipstick bourjois lipstick
nummer 14: Pretty Prune
Een intens donker rode lippenstift die erg edgy is.
“Ik vond het leuk om wel eens een keer een intense kleur lippenstift op te doen. Deze beviel me wel omdat het goed past bij mijn haren. Ook bleef het de hele dag goed zitten. Fijn om te weten: toen ik de lippenstift eraf haalde ging hij er met een make-up doekje erg snel vanaf, fijn dus!”
bourjois lipstick bourjois lipstick
nummer 18: Violine Strass
Een paarse lippenstift met een subtiele parelglans.
“De lippenstift blijft goed zitten en ik vergat gedurende dag dat ik het op had, zelf tijdens het eten! Ook toen kreeg ik gelukkig geen vlekken van op mijn tanden. Ik vind deze kleur een mooie tint voor in de winter, om eens af te wisselen met donker rood. Ja, ik ben tevreden!”
bourjois lipstick bourjois lipstick
nummer: 10
Een felle lippenstift met een kleine en subtiele tint oranje.
“Ik heb maar een woord voor deze lippenstift: intens! Deze is erg leuk voor een avondje uit.”
bourjois lipstick bourjois lipstick
nummer 8: Rose Studio
Een ware roze kleur voor een glorieuze look.
“Omdat de roze kleur vaak gekozen is door de andere meiden ging ik voor roze, weer eens wat anders! Ik ben erg tevreden met de kleur en hij smeerde ook erg goed, het bracht namelijk heel zacht aan. Als je houdt van een lekker opvallend kleurtje dan raad ik deze zeker aan! Houd je make-up dan wel een beetje neutraal."
bourjois lipstick
bourjois lipstick
Conclusie
Om alles even op te sommen een kleine samenvatting!
Door de vorm brengt deze lippenstift erg fijn aan. Ook blijft deze lippenstift lang zitten en laat je lippen niet opdrogen, het is dus een verzorgend product! De kleuren zijn van intens rood of paars tot knallend roze. De kleuren oranje, wit (kristal) en bruin zitten er ook in. Het geeft niet zo snel vlekken op je tanden en we zijn over het algemeen heel tevreden over dit product.
bourjois lipstick
Je kunt bij parfumerieën en drogisterijen een item kopen voor een prijs van € 12,99.
Ga jij ook een Bourjois lippenstift aanschaffen?

Geen opmerkingen: