31 jul 2013

eetstoornis: deel2




en kleine maand geleden schreef ik het verhaal van mijn slechte eet gewoonte(eetstoornis 1). nu heb ik miijn 2de deel geschreven.het was moeilijker dan ik dacht daarom duurde het langer dan ik dacht. maar hier is het dan eindelijk!





Na dat ik mezelf er over had gezet dat ik niet te dun was en dus geen anorexia had. Begonnen mijn gedachten over hoe ik mezelf vond weer te veranderen. Ik vond mezelf lelijk en helemaal niet mooi. Ik begon toen ook goed te sporten net.ik begon met acro en dus omdat ik goed stevig moest staan begon ik toch wel redelijk veel been spieren te krijgen. Dus na en tijd begon ik mezelf na en lange tijd te smal te zien mij te dik te zien. Dus hier zat ik met het volgende. Maar ik eet nog altijd veel te graag en ik sporten nog meer ik wou ook steeds de beste te zijn bij lichamelijke opvoeding(turnen) dus ik kweekte ik veel spieren aan en door spieren te krijgen  word je niet echt dunner maar ik sportte gewoon te graag. Ik begon met elke dag op de weegschaal te staan en ik werd boos op mezelf als ik was bijgekomen. ik begon meer te letten op wat ik eet. ik eten minder dan moest. en als ik dan daarna weer vmij had laten gaan en veel had gegeten had ik daar direct spijt van! maar ik kreeg het op en gegeven moment zelf! door te krijgen. en dacht ''hanne waar ban je mee bezicht?!'' je zit er echt niet dik uit! ''.


na toen ben ik verandert ik eet nog steeds niet super veel maar wel gezonder! ik ben meer groenten leren eten. ik sport nog steeds super veel. maar ik eet nu veel meer. al hangt het van dag tot dag af ik heb dat altijd mijn eet veel week en eet weinig. daar kan ik niets aan doen! zo ben ik dan ook. en zo heb ik ook dat ik als ik bij iemand op bezoek ben of iemand anders bij ons op bezoek komt. eet ik ook veel minder. maar als ik alleen met met het gezin ben eet ik weer super veel!


binnen kort ga ik beginnen met fitnessen. (vooral omdat ik spieren moet bij kweken!) maar daar hoop ik tips te krijgen van en goede trainer die mij kan helpen! tot slot ben ik nog redelijk jong! maar je ziet het steeds meer en meer weest eerlijk elk meisje twijfelt wel is aan haar lichaam! maar door dit te schrijven ben ik er meer over beginnen na te danken en vind ik het eigenlijk echt wel dom van me. maar het hielp me wel! ook al vind ik mezelf nog steeds niet geweldig het gaat al veel beter met mij!


heb jij ook zoon verhaal en wil je het graag delen of vragen stellen! ik help en luister graag!









Geen opmerkingen: